Hej! :)

Hej! :)
Det e jag, som e Amanda här i min och Emmas blogg.
Har inte bloggat än, men då blir det här mitt första inlägg här! :)

Iaf, då tar vi dagarna, från måndag, den här veckan till i dag...
I måndags, så tog jag fästingspruta, för att slippa de där äckliga insekterna, som jag hatars farliga virus.
Men har facktiskt bara fått fästing 1 enda gång i livet, och det var när jag var 1 eller 3 år! :) Är glad att slippa fästing! Men vill ju inte chansa, så tog fästingspruta endå. Och det här e 3:dje sprutan, så behöver inte ta nån ny förrän 3 år har gått... :)
Före det och effter det, så var vi inne i stan, där jag och Adam (lillebrorsan) fick en var sin liten påse, med lite godis i gratis av banken, för mamma var där inne då. Tror de hade nån särklid dag eller nått iaf då.
Sen fick vi en varsin glass effter sprutan och sen åkte vi hem och jag solade lite. Vi har en glassaffär här i Strängnäs, som har 60 olika smaker, så gissa om det e svårt att välja...? Men de har inte min favvo glass... :( 

I dag får vi se hur dagen blir, men nu måste jag gå och äta frukost (ja jag vet att det e en sen frukost, men man måste fackiskt få sova länge, när det e sommarlov ellerhur?) 

                                       //   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0